söndag 3 mars 2013

Helt otroligt!!!

Jaa!!! Dessa spanjorer!!! Men vi börjar från början! Jag klev upp tidigt, redan vid fem tiden, bakade lite bröd, åt lite frukost, tog en kaffe och såklart en nybakad brödbit :-) Lite vila och sen började vi packa bilarna, och vi rullade iväg strax efter sju. Var en ganska fin morgon och vi var i god tid framme vid tävlingsbanan, eller rättare sagt där banan skulle finnas! Det var en heldel cyklister och löpare som joggade och cyklade runt runt och alla sa samma sak tävlingen var inställd!! PGA. dåligt väder!!!! Va!! Sa vi i kör!! Om spanjorerna ställer in tävlingar när det är 20 grader varmt, vindstilla och sol börjar man ju undra :-( tydligen hade man förutspått storm och regn och därför ställt in tävlingen utan att ha titta ut igenom fönstret på morgonen. Ganska kul ändå att princip alla som cyklade och sprang hade jackor mössor och långbrallor. Och så kommer vi tre med tri dräkter (bara tri dräkter :-)) Ja ja vi var lite nere en stund innan vi gaskade upp oss och körde ett riktigt köttigt träningspass! Vi började med 5km löpning, gud vad jag inte är en sprinter :-) fick inte igång benen alls, det gick bara jätte tungt. Sen hoppade vi på cyklarna och körde runt banan och växeldrog, likadant där tungt tungt tungt, sen klev Christian och Patrik av och körde 2,5 km löpning medan jag köttade vidare på cykeln och som vanligt desto längre in i passet ju bättre kändes det :-) Jag körde 30 minuter till och sen blev det löpning igen och nu fungerade det bättre! Inge mer sprint för mig :-) Jag är en långdistans kille!! hehehe. Efter avklarad löpning blev det lite lunch innan vi började rulla hem igen. (blev ju en riktigt lyckad dag ändå!) Och när jag svängde upp vid huset stod Henrik (en kompis) där, snacka om tajming :-) Nu efter middag och installation av Henrik så blir det lite vila och sen ska jag sova är ganska trött :-) Natt natt!

(Laddar upp lite bilder i morgon :-)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar