onsdag 20 mars 2013

Första dagen på jobbet!

Finns inte så mycket att säga om dagen egentligen, men jag skriver några rader ändå! Började med ett simpass i morse och idag fick jag sällskap av Micke. Det blev en 40 minuter i vattnet, en snabbdusch och sedan hem och hämta Bibi för att jäkta vidare ner till jobbet! Hade dock redan innan simningen tagit en promenad med henne för att spara lite tid. Var på jobbet vid halv åtta och slängde i mig lite frukost (han med några mackor i bilen också) innan det var dags att börja. Fick ett varmt välkomnande (mycket trevligt) och dagen har faktiskt gått fort :-) Efter jobbet blev det att röjja lite till hemma hos mor och far (min tillfälliga bostad medan jag är som jag är) och har hunnit med ett styrkepass på monarken. Nu är jag trött som bara den och det blir en tidig kväll, i morgon blir det upp tidigt igen och det är simning på schemat men innan det en promenad med Bibi :-) Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar