torsdag 28 mars 2013

Boot Camp Fogdö!

Ok! Tyvärr blir det lite mindre bloggande nu när jag har kommit hem, vissa saker hinner jag inte med riktigt när jag nu ska jobba heltid, träna tre pass, ta hand om min hund, äta (laga det jag ska äta) samt försöka få 8 timmars sömn varje dag! Men jag får för det mesta ihop det :-) Så här kommer lite info om min vecka än så länge!

I tisdags, ja då ringde klockan i tid och jag kom ner till simningen utan att strässa. Sen vidare till jobbet via mamma och pappa för att hämta Bibi, jobba lite och sen hem och körde ett löppass i relativt hårt tempo (fortfarande kall och stel) efter löpningen körde jag ett monarkpass innan jag hoppade i sängen.

I onsdags, upp klockan fem, först ut med Bibi, göra frukostlådan och ner till Vilundabadet. (Ja samma visa som alla morgnar) simma simma simma (fick sällskap av den gamla damen också så jag kände mig inte ensam ;-)) Åkte hem och hämtade Bibi och ner till jobbet, det har flytit på bra på jobbet hela vilket har varit riktig skönt :-) Tog en sväng förbi Cykelhuset och plockade upp ett vevparti till monarken, när jag kom hem stod mamma och gjorde lasagne. Hon hade googlat fram ett veganrecept till mig så vi gjorde en till mig med :-) efter matlagningen blev det en tripp ut i garaget och meka med monarken (lite service och på med nya vevarna) och jag han med ett provpass med :-)

I dag blev det ett tidigt pass (monarken), och jag kunde äta frukost i lugn och ro framför tv:n innan jag for till jobbet. Slutade tidigt i dag (skärtorsdag) och då passade jag på att åka till badet! Började löpning (löpband) innan jag hoppade i poolen och köttade ett pass där med, åkte vidare hem tog en promenad med Bibi, packade bilen och körde till Solna för att hämta syrran och vidare till LANDET :-) Där sitter jag nu med en form lasagne i magen och ska hoppa i sängen snart. I morgon börjar jag mitt lilla träningsläger och på eftermiddagen ska hela familjen åka tur & retur Åland det ska bli trevligt :-) Natt natt!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar