fredag 1 mars 2013

Fredag fortsättning!

Blev inte riktigt lika många meter idag på T3, men inte långt ifrån 3500meter simmade jag i lite snällare tempo (ja några tuffa intervaller blev det dock) När jag var klar blev det en tripp förbi Dino (billiga bananer) innan jag trampade vidare hem. När jag kom hem satt Patrik och väntade, så det blev ett snabbt ombyte och iväg på en löparrunda. Lite över 23 km senare var vi hemma igen, blev en snabb dusch och en sen lunch. Efter det blev det lite vila och nu på kvällen har jag kört styrka, massage och stretch! Ätit har jag också hunnit med och nu ska jag bara vila vidare! I morgon blir det ett långt pass nere på T3, efter simningen ska jag köra några tusingar på banan (lite laddning för söndagen) och efter det ett lite kortare cykelpass (men också det ganska tufft) Efter det blir det vila och bara ladda inför söndagens duathlon tävling!! Natt natt

En liten bildserie när jag gör en voltvändning (och jag vet att jag behöver fila på tekniken :-))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar