lördag 16 mars 2013

Sista dagen!!

Ja så var det dags! Sista dagen på ön, ja om man bortser från morgondagen då jag flyger hem. Idag har jag hunnit med en sväng ner till T3 och slog mitt en vecka gamla pers på 100meter :-), cyklade hem och bytte om och sprang en timme med Sanna! Ja vi sprang tillsammans till Hundskitsrundan och sen dundrade jag runt några varv själv innan vi joggade hem igen. Tog en snabb dusch och medan Sanna duschade och gjorde tjejgrejjer så lagade jag en god brunch :-) Sen lämnade jag henne på taket och jag smet ner och började plocka isär min MTB, linje cykeln packade jag efter gårdagens bergspass. Har också hunnit packa det mesta av alla kläder, skor, verktyg och annat som jag släpade ner hit :-) Nu sitter vi som vanligt en stund på caffee't och dricker kaffe och kollar på varsin dator!

I går hade vi också gemensam middag och det var Stefhan och Oscar som stod för den! En grym soppa av Oscar och super goda tortillas fyllda med massa smaskens :-) Till efterrätt fick vi en banan och jordgubbs paj med nöt kräm till, hur gott som helst!!!

Det var varmt att cykla i går ;-)


Upp upp upp upp upp!!!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar