måndag 25 mars 2013

Måndagen i korthet!

Ja jag skriver några snabba rader om dagen! Klockan ringde inte av någon anledning i morse så jag fick lite bråttom ner till simningen. Men jag han ner ändå, körde några fyrahundringar och koncentrerade mig på tekniken igenom hela passet. En liten kul grej var att efter några minuters simmande hoppade det ner en tant (ja hon var någonstans mellan 80 och döden tror jag) på den banan som jag simmade på, blev lite förvånad eftersom hela bassängen var ledig??? Tydligen var det hennes bana, hon simmar alltid i den, hahaha dom är lustiga dom gamla i bland :-) Efter avslutat pass skyndade jag mig hem, rörde ihop en frukostlåda, in med Bibi i bilen och ner till jobbet. Jobba jobba jobba och på vägen hem blev det en snabbis in på cykelhuset och lite snick snack innan jag gled vidare hem. Gjorde en matlåda och tog en promenad med Bibi, sen hoppade jag i cykelbyxorna och satte mig i garaget och trampade i en timme (tröskel i kväll) sen in och byta cykelskorna till löparskor och ut på en timmes löpning. Jag verkligen HATAR denna skyla, blir ju stel som en pinne! Fy bubblan!!!! Det gick väll i ett hyfsat tempo ändå fast det var kalt! Så nu efter lite styrka, pappers arbete, och dusch ligger jag i sängen redo för att sova! Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar