söndag 24 mars 2013

Lite bloggtorka :-)

Ja jag har haft lite ont om tid och varit ganska trött så här den första arbetsveckan, men men nu ska jag försöka vara lite flitigare på bloggen :-) Slutet av veckan såg ut som följer!

Torsdag.
Började med ett simpass innan jobbet, efter det hem en sväng och kasta av simbyxor och handduken, hämtade Bibi (som jag rastade innan simpasset) och vidare till jobbet. Blev övertid på jobbet med så det fick räcka med ett pass den dagen!

Fredag.
Då körde jag ett monarkpass innan jobbet, mamma tog en promenad med Bibi och jag kunde njuta av en god frukost framför tv:n Sen hoppade vi i bilen och åkte ner till jobbet. På kvällen blev det en timme på löpbandet innan jag hoppade ner i bassängen för ett sent simpass, jag mötte upp Micke 1 och Micke 2 och åkte hem till ettan :-) för att titta lite på Ironman film, äta rawfood äppelkaka med bananglass. Både kakan och glassen rörde jag ihop själv och det blev riktigt gott!

Nam Nam Äppelkaka med bananglass!!

Lördag.
Började dagen med ett relativt tidigt monarkpass och sen stökade jag runt lite innan jag stack ut och sprang lite, mötte upp Micke och vi tog liten runda. Efter att jag lämnade av Micke hemma hos honom så joggade jag hem, höll på att frysa ihjäl och efter en lite sen lunch och vila tog jag en tur till Bromma Blocks och handlade en jacka och ett par löpar brallor. Sen åkte jag och hämtade syrran och vi käkade lite middag innan vi åkte till Kista och tittade på Bio (Hansel & Gretel)



Söndag.
Klockan ringde redan 06.00 och jag hoppade ur sängen, på med halva garderoben, ut med Bibi, åt en frukost, hoppade i bilen och for till Uppsala! Idag stod det distans löpning på schemat och det körde jag med Mantrasport gänget, efter passet blev det lite mat uppe hos Fredrik och Jenni! Det satt fint och Jenni hade bakat bananbröd, SUPER GOTT!!
Sen hoppade jag i bilen och dundrade ner till Solna och körde ett snabbt simteknikpass med syrran, blev en liten snabb handling på vägen hem och jag han plocka lite innan jag hoppade på monarken för ett styrkepass.
Nu efter en god middag har jag fyllt på cashewsmör förrådet, och bjudit mor och far på banan glass. Så nu ska jag nog köra lite core och simövningar med mina gummiband innan jag hoppar i sängen, i morgon blir det simning innan jobbet! Natt natt
Puss puss :-) Bibi tycker om när man kliar henne bakom örat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar