torsdag 7 mars 2013

Onsdag en riktig skitdag, torsdag började bättre!

Ja i går var det en mörk dag! Började med 60 minuter löpning vilket resulterade i att jag bestämde mig för ytterligare en dag av vila. Vilket också gjorde att huvudet började må riktigt dåligt och dessutom tyckte magen att det var dags igen! Så det blev en dag med ett åskmoln överhuvudet och en mage från helvettet, Vilket också resulterade i en natt med dålig sömn. Men jag fick ju ligga lite längre i morse, vilket hjälpte till lite! Tog en kopp kaffe och sen stack jag, Stefhan och Christian ut på en morgon jogg. Nu äntligen kändes kroppen som den skulle och det blev 15km innan vi var hemma! I med lite frukost och sen rullade vi ner till stranden, simmade i 30 minuter innan jag gav upp, det gungade för mycket och jag kände att det var ingen ide att fortsätta! Men det var kul ändå :-) nu har jag ätit lunch och ska ut på en cykeltur :-) 

Tummen upp nu skör vi!!

Man ser inte mycket men två armar iaf :-)

Färdig för idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar