tisdag 12 mars 2013

Vila Vila :-)

Ja det blev inte mycket träning i går, faktiskt ingenting :-) bara vila och några promenader. Tog sovmorgon och sen blev det en promenad till Dino med Sanna (en god vän som är nere sista veckan och hälsar på) Vi handlade lite och sen gick vi hem, surfade lite och knallade vidare ner till Marcadona och mötte upp Patrik och Sebastian. Handlade lite till och strosade runt lite i centrumet, sen gick vi hem och åt lite lunch, blev jätte trötta, sov en sådär två timmar, gick upp och gjorde lite middag innan vi tog en kvälls promenad ner runt stranden och avslutade kvällen med att sitta på takterassen och prata :-) Idag var jag uppe lite tidigare och åt lite frukost innan jag cyklade ner till T3 och simmade lite, gick förvånansvärt bra och jag slog nästan pers på några hundringar, kul!! Sen cyklade jag hem gjorde en matsäck och sen gick jag och Sanna ner till stranden och solade lite. Riktigt skönt att bara koppla av en stund :-) Nu ska jag ut och jogga en stund och lite senare i kväll blir det ett restaurangbesök! Riktigt fint väder i dag för övrigt!

 Gött :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar