fredag 15 mars 2013

Diagnostikpoolen!

Ja idag hade jag bokat en tid i diagnostikpoolen, det var lite annorlunda att simma i den jämfört med den vanliga :-) Men innan jag hoppade ner i den blev det ett vanligt pass i 25:an, körde en lång uppvärmning innan jag drog på med några hundringar och femtior. Sen badade jag ner en lång stund innan det var dags för diagnostik :-) Jag fick förklarat för mig hur det fungerade och sen körde vi igång, jag simmade några vändor och efter varje så tittade ci på filmerna och jag ändrade lite och så fortsatte det en stund. Sen fick jag lite tipps och råd, innan jag var klar. Det var mycket lärorikt och killen som hjälpte mig var grymt trevlig!! Nu är jag ganska trött i överkroppen, har ätit lunch och sitter på caffee't och surfar medan maten lägger sig en stund. Sen ska jag ta en cykeltur och blir nog kanske en löptur med innan dagen tar slut.

 Ja såhär ser det ut i poolen!
När man känner sig klar glider man på rygg till bakdelen :-)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar