torsdag 14 mars 2013

Fortsatt lugnt!

Ja jag fortsätter att bara ta det ganska lugnt, efter en dag på stranden med Sanna ändrade jag färg och blev röd som en kräfta hahaha! Jäklar vad solen tar nere på stranden :-) Har fortfarande lite känningar i baksidan av benet när jag springer men inget som stör nämnvärt, hade tänkt att simma lite Öppet vatten i går på eftermiddagen men med en sönderbränd rygg tror jag det hade blivit svårt att i huvudtaget komma i våtdräkten. Så jag kompletterade morgon joggen med ett lätt joggingpass och löpskolning med Sanna på kvällen. I morse blev det dock en tur ner till T3 och simningen känns riktigt bra (jag gör fortfarande framsteg) Efter insimmet körde jag en 10x 50 meter serie som är den snabbaste jag har simmat hitintills :-) körde lite nerbad efter det och lekte lite med GoPro:n. Sen cyklade jag hem och bakade frukostbröd och skakade liv i den trötta gästen (som skulle ha sprungit lite på morgonen men valde att somna om i stället :-)) Sen blev det lite styrka på taket medan Sanna solade och nu sitter vi på caféet och surfar och jobbar :-) Blir nog lite cykel eller löpning i kväll med och lite mer styrka/rehabb!

   Det går framåt!

Bra nät här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar