måndag 11 november 2013

Helgen i korthet!

Ja i lördags kände jag mig pigg och kry när jag vaknade, så jag hängde på låset vid basängen och körde en timme simning och ett MAQ pass innan det var dags för bodypumpen :-) Vet inte om det var något för mig men det var kul att prova på iaf. Om en vecka ska vi ju inf. köra igång med gruppträningsinstruktörs utbildningen så jag kanske får ta tillbaka det uttalandet vid jul ;-) Nog om det! På kvällen blev det en löptur med Jenny, det blev en lite kortare runda men med tanke på vädret så räckte det alldeles utmärkt! Vi kom hem genomblöta ändå :-) Resten av kvällen tillbringade jag framför tv:n, en riktigt kön lördagskväll helt enkelt!

Bibi gillar också tv:e :-)

I går mådde jag kast igen och det fick bli vila, tog en sväng till Pappa och Mamma på en farsdags fika. Bakade lite bröd efter det och han med lite skola också :-) Ja å lite mer vila!

Idag mår jag fortfarande kast så jag är faktiskt hemma från skolan! Känns tråkigt men vad ska man göra? Jag är inte helt död så jag tänkte baka lite bröd och plugga en hel massa, sen får råsaftcentrifugen gå på full mutter, jag köpte ju en hel del frukt och grönt häromdagen så jag tänkte experimentera fram lite goda drycker :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar