fredag 8 november 2013

Massa plugg!

I går blev det en hel del träning! Började med simning på morgonen som jag följde upp med lite MAQ, tog en snabb promenad hem och satte mig med näsan i skolböckerna en stund. Efter plugget och lite vila hoppade jag i cykelbyxorna och det blev styrka på monarken, trevligt :-) efter lite ler mat och vila åkte jag hem till Jenny och drog med henne på en springtur innan jag satte punkt för kvällen med en middag/kvällsmål :-)


I dag vaknade jag lite hängig men efter frukosten blev det lite bättre så jag hoppade i badbyxorna och åkte till simhallen och körde ett kort/lätt teknikpass. Kändes bra efter men kommer nog träna rodelträning (ligga på rygg och titta i taket :-)) resten av dagen. Efter simningen då? Promenerade hem bytte ut träningsväskan mot dataväskan och knallade ner till centrum och mötte upp Christian för en stunds pluggande. Efter promenad hem och lite lunch har jag nu återigen upptagit pluggandet och kör väll på ett tag till innan jag ger upp för idag.

I morgon hoppas jag att jag känner mig pigg och kry för då blir det bodypump, löpning och lite utegym ja lite simning kanske det får bli också :-) Kan ju hända ett jag läser en och annan sida i anatomiboken också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar