onsdag 6 november 2013

Råsaftcentrifug!

Jag kom isäng lite sent i går, eller sent i min värd (jag brukar ju släcka lampan vid 21,00 tiden i vanliga fall) Efter gårdagens cykling hoppade jag i löpskorna och det blev 50min i regnet, dessutom lyckades jag med att hoppa ner i en grop med vatten som inte gjorde mig torrare precis :-) Annars kändes det riktigt bra trotts vätan. Väl hemma igen blev det en snabb middag och lite vila innan jag knallade ner till Vasalundshallen, mötte upp Christian och vi körde av ett Corepass. Riktigt kul faktiskt och jobbigt! Efter promenaden hem dusch och annat bestyr han klockan bli långt över läggdags. Jag bestämde mig för att vila lite från simningen i morse (kändes riktigt tungt i går) men mötte ändå upp Christian vid 9 tiden i morse för lite MAQ träning. Efter det gick jag hem och fixade lite tvätt och åt lite lunch innan jag knallade ner till Solna centrum och pluggade lite med.... CHRISTIAN!!
Jag har också hunnit kötta lite monark nu på eftermiddagen, känns skönt att ha kommit igång ordentligt med träningen nu igen :-)
Inhandlade vad som jag tror kommer bli min nya favorit maskin i köket, en råsaftcentrifug!!! grymt! Har redan hunnit köra en 1/2 liter med saft :-) Det blev en blandning av rödbetor, morot, satsumas, kiwi och blodgrape nam nam och allt i magen nu burp ;-)

Redo för löpning :-) 


 Koncentration!! 

 Den nya favoriten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar