tisdag 5 november 2013

Höstlov!

Ja en vecka senare än alla andra tydligen :-) Men då hinner jag ju skriva lite här också. Har lite svårt att få tiden att räcka till bloggen också under dom vanliga skolveckorna men nu har jag ju lite över mellan plugg, träning och näringsintag :-) I går tog jag en tripp upp till Fredrik och vi kom på att 4:or var tydligen ett lagom jobbigt pass ;-) Jag kommer knappt ihåg när jag körde ett vo2max pass på cykel senast men det var nog på Teneriffa tror jag :-) Jobbigt var det iaf. men jag överlevde ju så det var ju positivt hehe. Efter det blev det ett simpass och senare på kvällen en powerwalk och lite lek på ett utegym fick sällskap av Jenny, mycket trevligt! Idag har jag hunnit med att simma köra lite MAQ träning, tvättat, pluggat och städat :-) Nu ska jag sätta mig på monarken och trampa lite får se om jag hoppar i löparskorna och kutar en sväng på det? Senare i kväll ska jag köra ett CORE pass i studie syfte :-) Det ska bli spännande. Jag säger som jag har sagt många gånger förut, ska försöka blogga lite mer nu då :-) chipp chipp!

 

1 kommentar:

  1. Fattar inte hur jag kunde glömma din blogg Hilke!
    Men nu finns du i alla fall med på http://triathlonbloggar.se

    Förhoppningsvis hamnar den här kommentaren där också om allt funkar som det ska. :)

    Ha ett trevligt låv..!? :S

    SvaraRadera