måndag 18 november 2013

Skönt avslut på helgen och bra start på veckan!

Ja det blev en ganska lugn helg (när det gällde träningen iaf.) Strosade runt på mässan på lördagen och efter det hämtade jag Bibi och hängde med henne hela eftermiddagen. På kvällen blev det legobygge (ja jag vet att jag aldrig blir vuxen ;-)) den tog hela kvällen och några timmar på söndagen att få ihop men kul var det! I söndags var jag på mässan en sväng och det blev även en tur till mamma och pappa, på kvällen tog jag en lång promenad med Bibi.
Det blev tidigt i säng och i morse ringde klockan 04,45! förvånansvärt pigg kände jag mig så iväg till nacka för att simma lite, sen vidare till skolan där det blev lite MAQ och gymnastik :-) Kände mig helt färdig på bussen hem men hade planerat att cykla lite så sagt och gjort det blev ett monarkpass med. Jag blev pigg så fort jag började trampa och passet gick bra! Nu har jag ätit och ska snart hoppa i sängen, i morgon är det uppställning vid bassängkanten 06,15 :-)

 Bästa brillorna!! (X-Kross)


Finfina vill ha!!

 Finhjulen!

 Monster! 

 Bibi ville också bygga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar