onsdag 21 november 2012

En jobbig vecka!

Har varit en jobbig vecka för mig! Humöret har gått upp och ner och jag väger som en mindre elefant samtidigt som jag knappt orkar trampa runt pedalerna på cykeln. Ingen kul kombo alls, har vilat en hel del men vet inte om det hjälper. Aja det kan ju knappast bli sämre än vad det är just nu iaf, ska bli riktigt skönt att komma ner till värmen över vintern och bara koncentrera mig på träning och vila. Var med syrran på mässan i lördags men innan det körde vi lite badminton och ett lätt gym pass, det var iaf. kul :-) Tack vara värmen så är det riktigt lugnt på jobbet så jag har ägnat mig åt att tvätta hjul i förvaringen, vi har ju några stycken som ligger som tur är har alla inte beställt tvätt! Vi tvättar alla hjul för hand så det tar ju en stund, men bra blir det :-)
På torsdag blir det Swedish House Mafia!! Det ska bli riktigt kul iaf. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar