fredag 23 november 2012

Kul kväll!!

I går var det Swedish House Mafia på friends arena! var riktigt bra drag och snygg ljusshow :-) tror det var ca 35000 på plats och hoppade och dansade. Jag tyckte det blev lite trångt nere på golvet så jag ställde mig uppe på ena läktaren där man såg ut över hela arenan och hade mycket plats att röra sig på.
Som sagt en grym konsert det enda som var negativt var väll att dom bara spelade i två timmar och att arenan stängde vid 24 så kvällen gick riktigt fort :-( men men då kom jag i säng i hyfsad tid (sov över hos syrran) och vid 8,30 tiden i morse snörade jag på mig löparskorna och tog en runda. Väl hemma igen (hos syrran) stekte jag lite pannkakor som åkte ner med lite banan, grädde och kanel. Nu blir det lite vila innan jag hoppar på cykeln och kör lite trainer. Sen ska vi till ikea och slåss med nyblivna mommor och pensionärer :-)
I morgon ska jag jobba lite och kanske hinna med lite kulcykling med.


Det var ju lite folk på plats :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar