tisdag 6 november 2012

En riktigt rolig helg i Uppsala!!

I torsdags morse sa min dator upp sig, hd. Krasch och den gick inte att rädda :-( Ja ja man får lära sig den hårda vägen när man är dålig på att göra backupp på datorn :-). Tog en sväng till Macoteket och i fredags eftermiddag efter jobbet hämtade jag den ny hd. i och som ny igen. Lite senare på eftermiddagen landade jag i Uppsala hemma hos Fredrik och Jenny där jag skulle få bo under helgen, (hade blivit uppbjuden på ett mini träningsläger) Jag och Fredrik satt och snackade lite innan vi åkte till Actic för lite spinning, vi hann med lite styrketräning innan sen blev det ett ganska tufft pass på cyklarna :-). Blev en sen men god middag innan det blev sängen eller för min del soffan :-) Jag sov som en stock och vaknade riktigt pigg och utvilad, fick en god frukost och sen blev det terräng löpning och lite roliga lekar inomhus. Sen bjöds det på ficka och bastubad (fast bastun var inte så jätte varm ;-)) På eftermiddagen körde jag ett monarkpass (lånade Fredriks) och testade ett ev Jennys program, kul med lite nya inslag i träningen. Blev en lugn och skön kväll med god mat och trevligt sällskap, vi såg också en riktig kalkonrulle haha the expendables 2 som vi varvade med live streaming av triathlon från USA. På söndags morgonen blev det distans löpning 27km fick vi ihop, riktigt skönt (har ju inte sprungit så mycket på sistone) fick lite lunch innan jag for hem. Väl hemma körde jag lite 4:or innan jag åkte hem till Jenny (bibis matte) och tittade på Harry Potter och åt lite middag.
I går (måndag) kändes det att jag hade tränat en del i helgen men en promenad till jobbet med Bibi, och en hem och ett avslutande lite lugnare pass på monarken gjorde susen. Det blev en promenad till och från jobbet i dag med men innan jag körde kvällens pass gjorde jag massa matlådor blev typ 10:o stycken hehe så nu har jag för två veckor framåt :-)
 Lördags löp!

 Bollspel och alternativ träning roligt!!

 Min hotellsäng riktigt skön :-) sov som en stock!
Sista träningspasset, söndag em.
Stort tack till Fredrik och Jenny för en kanon helg!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar