onsdag 14 november 2012

Lite cykelmek!

Var uppe tidigt i morse och tänkte träna lite, men hade verkligen ingen lust! Så jag tog och började skruva sönder min MTB och servade den lite, gjorde bland annat rent växelreglagen som lär som en stenkross :-) Nu låter som som dom ska och fungerar klanderfritt. Nu på kvällen har jag pillat lite med linjehojjen, vill ju inte stressa dom sista dagarna med att tok meka så jag gör lite då och nu istället. Linje cykeln blir klar i morgon och MTB:n förhoppningsvis torsdag senats till helgen ska dom vara klara och redo för en flygtur till varmare breddgrader, tycker det mesta flyter på nu och fick ett trevligt samtal i går med :-) vilket kommer röra om lite i planeringen till nästa år men åt det bra hållet (mer om detta kommer jag rapportera om framöver)

Hatthyllan fick rycka in som cykelställ :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar