onsdag 31 oktober 2012

Jobb jobb jobb!!

Man kan väll lugnt säga att det är mycket på jobbet nu, tidiga morgnar och sena kvällar. Det gör ju att jag tränar lite mindre nu, finns ju inte så mycket energi i kroppen efter 12 timmar med däck skiften :-) Men men det är snart december och det börjar lugna ner sig igen. I går tog jag en ledig kväll från jobbet och for hem till Jesper som bjöd på en riktig smarrig middag och en välbehövlig bastu, en massa cykelsnack blev det med såklart. Det var precis vad jag behövde, en paus från allt jobb. STORT TACK Jesper!! Somnade tidigt och tänkte jag skulle träna lite nu på morgonen men istället för ett köttigt monarkpass blev det lite core var inte så sugen kände jag, tar en promenad till jobbet nu istället, blir en liten nätt uppvärmning innan det sätter igång igen klockan 8 och med tanke på att det har frusit på lite så lär kön vara lååååååång såå lååååång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar