lördag 13 oktober 2012

CX i Falun!

Var uppe före tuppen i morse för att packa det sista i bilen och åkte iväg till Sigtuna för att hämta Jesper och vidare mot Falun. Kalt var det i morse med, lite små halt fläckvis på vägen till Sigtuna. Tur att jag la på vinterdäcken i går :-) Klockan tio anlände vi till Falun och det var lite svårt att ta sig ur den varma och sköna bilen. Efter parkering och nummerlapps hämtning blev det ombyte i bussen och lite tramp runt banan, som för övrigt var riktigt kul :-) Hade dock inga förväntningar eftersom jag är i min livs sämsta form men hade väl som plan att ha kul och inte bli varvad iaf ;-) Kul hade jag och jag blev faktiskt inte varvad heller så det blev en lyckad första dag i Falun haha. Cykeln är hel och ren och vi bor i en super mysig stuga, har fått lite mat i magen och nu sitter vi och glor på varsin dator och tittar på tv. Enligt rykten ska det bli misärväder i morgon så vi ser fram emot ett riktigt skitigt race! :-) (idag behövde man ju inte ens tvätta cykeln) jaja nu ska jag lägga mig och vila en stund tror jag.

Skitigare än så här blev den inte :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar