måndag 15 oktober 2012

Kul helg i Falun!

Söndagen började riktigt soft med en F1 frulle, annars var söndagen en kopia på lördagen start vid 12 tiden på samma bana och med nästan likadant väder (lite regn hade vi i luften). Men prestation var lika dan den med, inget mos i benen så jag låg där bak och harvade :-) men jag hade kul iaf. och det är ju huvudsaken. Efter jag hade lämnat av Jesper i Sigtuna åkte jag direkt till jobbet och slog ihop lite nya däck och fälgar, blev några timmar innan jag åkte hem till mor och far för att hämta Bibi. Lite senare på kvällen blev det en film som jag sov igenom ändå :-)
I morse var jag uppe vid 5 snåret och gick till jobbet och fortsatte slå lite däck, nu har jag lite frukost i magen och ska vll fortsätta jobba lite. I kväll blir det lite monark trampande och matlagning (om det inte blir massa övertid förstås)

Jag och Jesper tog en promenad på Lördagskvällen och fick ett konstigt djur i skogen ;-)
Blev för övrigt nästan två timmars promenad runt i Falun vi avslutade kvällen med en film och lite grönsaker med dipp :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar