fredag 12 oktober 2012

Fredag!!

Äntligen fredag! Veckorna går ändå ganska fort tycker jag, snart är kanske hösten och vintern slut med och säsong 2013 kickar igång! Hoppas på en ganska lugn dag på jobbet idag!? Har inte tränat någonting på hela veckan men vet inte om jag tycker jag är piggare för det! Snarare tvärtom, känner mig bara segare och segare för varje dag som går och dessutom blir jag bara tyngre och tyngre fast jag äter mindre och mindre känns ju sådär faktiskt :-( Nä nästa vecka blir det påt igen både med massa jobba och en hel del träning (har en massa kilon som ska bort nu!) Men i morgon ska vi till Falun och leka lite ska bli skönt att komma iväg igen, tycker det är riktigt kul att ligga ute på vägarna och tävla :-)
(även fast jag är seg och tung) Man kanske ska säga upp lägenheten och köpa en husbil i stället ;-) Är ju aldrig hemma iaf.
Nu ska jag till jobbet blir massa däck i dag bra träning för hela kroppen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar