torsdag 18 oktober 2012

Jobb vecka!

Det är mycket jobb nu! Vinterdäcksäsongen är på ingående och det finns en del däck att byta, har dock hunnit med att träna lite men är inte så motiverad och känner mig ganska seg fortfarande. Jag har kört några monarkpass och lite core, längtar lite till helgen! Vill cykla lite utomhus, kanske hitta något trevligt ställe och träna lite på crossen eller bara cykla runt och ha kul :-) Tränar inte efter något schema just nu bara lite sporadiskt men det är ju bra med tanke på hur jag känner mig just nu. Var hemma hos Jesper i går och hämtade en leksak till sommaren :-) Fick en surfingbräda av hans far (den skulle slängas iof. men ändå) det ska bli riktigt kul att prova på igen i sommar. Passade på att fettmäta mig med, Jesper fick klämma mig lite med tången :-) efter som jag har blivit ganska tung på sistone trode jag faktiskt att jag skulle ligga rätt högt i fettprocent men jag ligger ju mer eller mindre perfekt :-) Kände mig ganska glad när jag åkte därifrån och åkte hem för att kötta på monarken som också gick förvånansvärt bra :-) (det kanske börjar vända nu iaf.) Hoppas iaf på en riktigt kul helg och kanske lite kompiscross på söndag med?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar