lördag 27 oktober 2012

Galet veckoslut!!!

i onsdags blev jag bara kvar på jobbet i 2 timmar sen var det bara att trampa hem, mådde kass och tömde magen på alla möjliga sätt :-( Var hemma även på torsdagen låg mest och tyckte synd om mig själv :-) men på torsdagskvällen kände jag mig piggare så i går var jag på jobbet igen, och eftersom det hade ramlat ner lite snö kan man väll lugnt säga att det var KAOS där från 08.00 - 16.00 med en timmes lunch och en 20 min rast hann vi skala av ca 200 bilar på 3 gubbar :-) ett lagom tryck haha.
Idag var det påt igen började dagen med ett monarkpass innan jag vid 11 tiden stod ombyt på jobbet igen för 4 timmars slit och slit blev det han knappt dricka vatten fullt ös hela tiden, var riktigt låg på energi sista halvtimmen höll tom. på att skruva tillbaka sommarhjulen på en bil haha. Jaja nu blir det lördagsmys och i morgon lite monark och mys cykling tror jag, väntar en god middag hos mor och far med mums!!
Onsdag och torsdag :-)
Fredag och lördag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar