söndag 28 oktober 2012

2012-12-16...

..det datumet ser jag verkligen fram emot. klockan 05,55 på morgonen lyfter jag från kalla Sverige och kommer inte hem förrän det börjar bli lite varmare här hemma. Var ska jag då fly till? Jo jag kommer tillbringa några månader på Teneriffa! Känns lite overkligt att jag ska ligga och träna utomhus hela vintern i ca 25 grader värme. Jag måste ju säga stort tack till mina chefer (HP, Kenneth och Björn) som har gjort detta möjligt genom att släppa iväg mig en sådan lång tid. Jag har planerat detta ett tag nu men har inte riktigt fått det att gå ihop ekonomiskt, men nu känner jag mig säker på att det fungerar så nu är det bokat :-)
Nu ska jag bara fixa lite små detaljer så som att jag behöver två cykelväskor (hårda) osv. annars är jag på banan.

Verkar ju finnas lite berg att klättra i med :-)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar