tisdag 4 september 2012

Bra träningsdag!

I går bakade jag bröd, blev fyra stora limpor med banan och kanel i riktigt goda! I morse var jag uppe klockan fem och skuttade iväg till gymmet blev en PW med vikterna runt fötterna och en stor trunk på ryggen :-) Körde ett spinningpass innan jag gick till jobbet. vid lunchtid stack jag till gymmet igen och körde ett tufft benstyrkepass. Det blev benpress, utfall, benböj, osv tunga vikter och få repetitioner. Blev en del protein drinkar i dag ja en efter varje pass iaf. Åt en sen lunch vid tre tiden, blev en timme övertid i dag med (vi hade lite däck att kasta undan) När jag kom hem satte jag en ny deg och stekte lite mat innan jag och Micke stack ut och sprang milen. Nu jäser bröden igen och jag ska fixa det sista till mina matlådor innan man ska hoppa i sängen. I morgon bitti ska jag till gymmet igen blir nog lite löpintervaller och om jag hinner mage/rygg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar