söndag 9 september 2012

En bra födelsedag!!

Uppe före tuppen i morse och åt frukost, sen blev det lite vila innan jag hoppade på cykeln och trampade i väg. Körde en ny rutt upp till Fogdö i dag (massa fina småvägar hela vägen nästan) 12,5 mil blev det innan jag var uppe hos mor och far. Där fick jag en god lunch och en liten tårta som mamma bakat, jätte god!! lyckades slumra till i några minuter innan jag hoppade på cykeln igen och började trampa hem blev lite nya vägar på hemvägen med och sammanlagt fick jag ihop lite över 24 mil och ca 7,5 timme på sadeln. Lagom mys tempo och en härlig dag på sadeln, kul att prova SRM:en med :-) nu ska jag krypa ner i sängen och titta på VM XCO och kommer nog sova gått i natt :-)

Redo för 24 milaren :-)
 Var lite kyligt i morse men ärm/knävarmare, undertröja och vindväst blev helt perfekt :-)

 Inte den vackraste kanske men god var den :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar