lördag 8 september 2012

Kul fredagskväll skön lördag!

Blev ju ingen träning i går! Kände att jag behövde en vilodag, tog ändå en promenad till jobbet och en på lunchen :-) Efter jobbet kom Micke och hämtade mig och vi åkte hem till mig och jag packade en väska med lite kläder, sen åkte vi vidare till Micke K och hämtade upp honom innan vi gled vidare till Solna. Parkerade bilen hos syrran och tog en dusch innan vi tog en taxi in till stan. Blev en riktigt god middag på TGIF och några goda banan drinkar gled ner med (fyller ju år i morgon så tyckte att en kväll ute kunde man ju unna sig :-)) Vi gick vidare till Galway´s och tog en god öl innan vi avslutade på Sky bar. Sen blev det en taxi hem till syrran och soffan ;-) Sov faktiskt riktigt bra på den och vaknade pigg och glad! Tog en promenad med syrran ner till affären och köpte lite frukost, gjorde en god omelett med massa grönsaker till och en kopp kaffe. Blev lite TV tittandes innan jag åkte hem vid tio tiden, två timmar senare kom Micke över och vi tog en promenad 3 timmar och 30 minuter blev det (en liten missberäkning av vägval :-)) innan vi var hemma igen och ganska hungriga bägge två. Vi slog igång kaffe maskinen och gled ner till pizzerian och tog varsin sallad, sen åkte vi hem till mig igen och tog en fika medan jag satte en deg (mer bröd) i dag blir det banan, kanel, kardemumma, nötter och annat nyttigt ja och så lite blåbär med nom nom! luktar riktigt gått i köket (hoppas dom smakar lika gått med!?) Nu sitter SRM:en på linjehojjen med och ska testas i morgon om det blir som jag planerat få jag en ca: 25 mil på sadeln i morgon tänkte cykla upp till mamma och pappa på landet fika och cykla hem igen :-) blir nog en skön tur?! Hoppas vädret blir bra bara...

 Go frulle!!

 Vi gick å gick å gick!! :-)




 Vi räddade denna fina larv från den farliga vägen :-)


SRM Nice!!

Go Bröd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar