måndag 3 september 2012

Lugn söndag och bak måndag!

Blev en lugn och skön söndag, började dagen med att städa, tvätta och pyssla i lägenheten. Blev ett litet pass på monarken också (kändes skönt att trampa ur lite) For en sväng till mor och far (mamma fick blommorna som jag fick för min andra plats i BST) Lånade en slagborrmaskin och åkte en sväng hem till Jenny och hjälpte henne med lite hyllor och lampor :-) blev en lång promenad med Bibi med, och en supergod middag.
Var hyfsat lugn på jobbet i dag men tiden går fort ändå, på lunchen gick jag till SATS och fixade ett gymkort (som jag inte verkar behövs betala själv), perfekt placering på gymmet det ligger 20 meter från jobbet :-) Dagens träning blev lätt bara till och från jobbet med vikter runt fötterna. Nu håller jag på att baka massa bröd, tyckte det var dax att fylla upp frysen igen. Fick en trevlig överraskning när jag kom hem låg ett brev på bordet med ett presentkort på glasögon, Tack mamma!!  Nä nu blir det att knåda deg och packa väskan (blir till gymmet i morgon bitti klockan sex står jag där och bankar på dörren :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar