fredag 31 augusti 2012

Varberg!

Blev en del tränandes i onsdags, PW till jobbet med vikter och innan dess körde jag ju core. Sen gick jag ju hem med samma vikter runt fötterna och hoppade på monarken och körde ett köttigt pass! Sen kom jag på att jag glömt köpa mat till stackars Bibi så jag tog med mig henne och knallade till Statoil och handlade lite, tog en timme och var inte hemma fröränn vid tolvtiden. Då var det bara att hoppa i sängen. I går blev det massa promenader och lite mycket mat tror jag ;-) men det försvann nog i morse då jag tog en tur i regnet :-) sen sportade jag till jobbet men först blev det att packa bilen, väl på jobbet tvättade jag av cykeln innan det var dax att jobba lite med betoning på lite (inga mekjobb i dag) vi kastade lite däck och jag satt nog mest på kontoret och vände papper :-) 11 stack jag in mot stan för att hämta Rocco innan vi fortsatte ner mot Varberg. Nu har jag ätit pillat lite på cykeln och ska väll lägga mig snart :-) börjar känna mig lite trött faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar