torsdag 16 augusti 2012

Tempo!

Har haft två ganska lugna veckor nu! Men tyckte det var dax att väcka min slöa kropp lite, och vad passar bättre då än att kötta lite tempo :-) Sagt å gjort in med cykel i bilen och iväg till Odensala, efter lite uppvärmning var det dax att starta och jag trodde både hjärta och lungor skulle ge upp efter bara några meter men men jag gasade på i hyfsat tempo och fick väll en skaplig tid i mål så är jag nöjd ändå :-) och jag tycker det fortfarande är så j...a kul, måste vara någon kostig fetisch när men gillar att plåga sig som vi gör ;-) Ont gjorde det från första tramptaget och hela vägen in i mål men ändå på ett skönt sätt om man nu kan få ihop den ekvationen!? Riktigt roligt iallafall! Efter jag hade lämnat av Micke packade jag ur bilen tog en, dusch och tog en promenad tillbaka till Micke som bjöd på te och jordgubbar. Vi passade på att titta på XCO loppet från OS, och satt och småpratade lite. Nu har jag strosat runt lite i min bastu till lägenhet och ska väll försöka sova snart, tanken var att jag skulle åka till Solna och luncha med en gammal jobbarkompis men chefen ringde på kvällen och det var lite kris på jobbet så jag får rycka in några timmar i morgon, så vi fick tjuta på lunchen tyvärr.

 Bild tagen av Nicklas Källström

 Bild tagen av Nicklas Källström

 Sista metrarna!
Fotograf Pappsen!

Trött men nöjd :-)
Fotograf Mammsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar