fredag 17 augusti 2012

Hässleholm!

Torsdagen blev ganska lugn, jobbade några timmar på förmiddagen och sen tog jag en lunch med Micke. Eftermiddagen spenderade jag med att tvätta och packa inför SM helgen i Hässleholm. Det blev dock en liten springtur med Micke på kvällen och efter det mer tvätt och en liten sväng till Jenny för att lämna lite saker.
Uppe ganska tidigt i morse för att packa det sista och hämta 8st däck (dom gamla till bussen) som skulle säljas på vägen söderut. Jesper kom vid halv tio och vi stack in till stan och hämtade Rocco, sen bar det i väg äntligen. Ett stopp vid Kolmården slänga av däck och i väg igen! Sen blev det ett stopp till, ett desto roligare då jag hämtade upp en ny leksak, en SRM (Wattmätare) med fina Cannondale vevar på :-)
Nu efter ytterligare några mil i bilen och några mil cyklandes samt lite mat i magen sitter jag i köket och kokar rödbetor steker lite svamp och kött tills i morgon (lunch och middag) Jag och Jesper tog en runda ut till banan och cyklade några km på den innan vi avslutade med ett GP lopp inne på kaserngården :-)
Blir väll att slö kolla på någon film innan man knoppar in.

 Som vanligt en bild från bilen :-)

 Jesper leker spiderman :-)

 Snack med tävlingledaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar