måndag 20 augusti 2012

XCM SM!

Jahopp då var man hemma igen! Blev ett ganska lyckat SM tycker jag en andraplats får man väll vara nöjd med :-) En riktigt tuff bana men rolig, hade dock ingen langare dagen till ära så såhär i efterhand drack jag alldeles för lite (två 500ml flaskor) det var ju ganska varmt. Väl i mål fick jag den värsta krampen i ryggen jag någonsin haft (har iof. aldrig haft kramp i ryggen) gick inte att röra sig! fick snällt ligga på gräset och vänta ut den bara, och medans jag låg där kom det fram några snälla personer och undrade hur det var fatt :-) Fick en Pepsi av den ena och lite massage av den andra och till slut släpte det så pass att jag kunde resa mig och stapla till bilen. Efter prisutdelningen stack vi och duschade och sen raka vägen hem, blev ett tankstopp i Jönköping och en kisspaus i Nyköping. Nu blir det sängen och upp tidigt till jobbet i morgon (har blandade känslor inför det ;-))

Snodde en bild från Jespers Anderssons blogg (det är för övrigt han som tagit bilden!)

 Nöjd!! Och påfyld med vätska igen :-)

ONT!! (Stort tack till dom snälla personerna som hjälpte till)
Bilderna tagna av Jesper Andersson

4 kommentarer:

  1. Vår egen Thomas (ironman) Hammer :) Han har arbetet som läkare i vardagslivet. Så du hade överlevt! ;)

    SvaraRadera