onsdag 1 augusti 2012

Tempo!!

I dag körde vi tempo i Brottby, ganska jobbig bana men jag tyckte jag klarade den galant :-) brukar alltid tycka att jag inte har tagit i tillräckligt efter ett tempolopp men denna gång var jag riktigt slutkörd i mål vilket jag var nöjd med. Vet inte exakt vad min tid eller snittfart blev (har inte sett något resultat) och jag glömde slå igång klockan i starten, men resultatet kommer väll snart så då vet jag :-) Efter racet åkte jag hem till min kusin som inte bor långt från banan och tog en fika och pratade lite innan jag tuffade hem. Nu blir det sängen och i morgon ska jag inte röra någon cykel ska bara ta det lugn och dessutom gå och se The Dark Knight Rises ska bli kul!

Full fart!!

 Slämpropp :-)

Munnen full, snygg pose :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar