måndag 6 augusti 2012

Söndag och Måndag!

I går var det slut på vilan! Körde ett köttigt pass hem från landet med hård motvind hela vägen, Hyfsade ben dock och höll ett ganska bra tempo :-) Kändes bra efter en dag med vila. Väl hemma fick jag hjälp av syrran att packa ur bilen och han med en snabb dusch innan jag körde henne till Solna. Sen åkte jag hem till Jenny och åt en riktigt god middag (lax från den lokala laxodlingen på landet och grönsaker) blev faktiskt lite jordgubbar och glass till efterrätt! Sen blev det true blood marathon :-) I morse var jag pigg som en lärka och ganska tidig till jobbet så jag han med en lång fika innan vi satte igång dagens körd rakade vi av redan innan lunch så det blev en lugn eftermiddag :-) Bra start på veckan!! Nu på kvällen har jag hunnit med tvätten och en promenad till centrum för att hämta ut ett packet som inte hade kommit :( jaja var bara att knalla tillbaka i ösregnet tjoho :-) passade på att stoppa in två plåtar med äpplen på tork i ugnen också och dom är nog klara snart. Ska bli gott att snaska på i morgon, hoppad mina torkade jordgubbar är klara då med :-) I morgon blir det lite träning och kanske lite brödbak?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar