lördag 4 augusti 2012

Fokus på vila!

Blev ingen vila i torsdags (körde några styrkeintervaller på monarken innan bion) inte häller i fredags då jag körde ett pass upp till landet (men med riktigt slitna ben) så i morse ställde jag in tävlingen i Norrtälje och tog en vilodag. Jag körde ett mycket lätt pass med syrran, ca 2 timmar i mystempo. Efter det gick jag och la mig en stund innan jag började baka lite, har hunnit med en hel del av den varan i dag. Har gjort torkade äpplen med kanel, kokostoppar med blåbär (utan socker), muslitoppar med banan och kanel och i skrivandes stund ligger det en plåt med jordgubbar i ugnen och torkar :-)
Han med en promenad på två timmar med innan middagen, nu blir det lite tv och sen såva!

 Syrran i nya kläder :-)



 Bibi lika trött som husse!

 Söt!

 Äta mat med gaffel, fint ska det va :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar