lördag 25 augusti 2012

650B!!

Jahopp då var det dax igen bilen tvättad och packad, cykeln lika så! Den här helgen drar vi norrut närmare bestämt Ludvika och finnmarksturen! Men först några mil åt fel håll för att hämta Rocco och syrran som sköter lagningen.

Vad har jag haft för mig i slutet av denna vecka då!? Jo jag var hemma hos Jesper i torsdags och tittade på film, tog cykeln dit och fick ett bra pass (lite mörkt på sena kvällen när jag skulle hem bara) vi såg på mr. Bond och Jesper bjöd på te!
Blev en sen kväll innan jag gick och la mig men det var det värt :-)
I går var jag ute och trampade en stund efter jobbet, invigde dom nya hjulen. Just det 27,5" måste säga att jag tycker att det känns skillnad! Tycker att den tar sig fram lite lättare över sten partierna men ändå har man kvar den kvicka känslan som en 26 har, nu ska det tilläggas att hjulen inte är dom lättaste (finns ju inte så mycket att välja på just nu) men ändå var känslan mycket positiv :-) Vi får väl se hur det går!?
  
 Lite större :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar