fredag 7 september 2012

Köttig torsdag vila fredag :-)

Nu är jag riktigt sliten i kroppen, eller i benen kanske jag ska säga :-) avslutade veckan med tre pass i går varav det sista blev 2,5 timme på en spinningcykel. Tidigt uppe vid fem tog en PW till gymet och körde ett spinningpass, efter detta gick jag vidare till jobbet (inte så långt ca 20 meter :-)) på lunchen körde jag lite baksida lår och några mage/rygg övningar, Efter jobbet blev det ett dubbelpass spinning igen, (tycker det är ganska kul med spinning ändå man kan ju verkligen göra vad man vill av passen. Kul med lite folk runt omkring sig också, synd att det är så varmt därinne, det går nog år mycket energi för att kyla kroppen!) Sen var jag riktigt trött!!! Mötte upp Micke på parkeringen och vi åkte och köpte en sallad, ja Micke käkade sallad jag tittade på :-) Blev en fika hemma hos mig sen och några timmar av små prat innan jag höll på att somna. Efter att Micke hade åkt kraschade jag i sängen, jag har riktigt kön värk i benen nu och är riktigt trött i dom med hehe blir vila i dag liten promenad till jobbet men inget mer. I kväll ska vi in till stan och äta en bit ska bli skönt att bara ta det lugnt en kväll utan att behöva tänka på laddning eller att man ska tävla i morgon! Funderar däremot att köra SMACK rundan på söndag kan vara kul, vi får se om mina ben har hämtat sig efter den här veckan av misshandel :-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar