onsdag 5 september 2012

Onsdags Tempo

Blev en tidig start på dagen i dag med, Var på gymmet vid sex och idag körde jag mage/rygg och avslutade med lite korta löpintervaller. Sen var det bara att knalla till jobbet, på lunchen gick jag en sväng till gymmet igen körde då ett lite halvtufft pass på en motionscykel, blev en 40 min. Iallafall. Kom ett packet med posten i dag med :-) min axel till SRM:en som genast monterades på tempo hojjen!
Efter jobbet var det full fart hem för att byta om och byta väska, hämtade upp Micke och vi stack till Vallentuna! Några minuter efter kom mor och far, alltid lika kul när dom kommer och hjälper till med lite av varje. Så som att hålla i hjälmen, hjälpa till att få på sig tempodräckten, ta bilder, hålla i cykeln, bära lite kläder samt hålla i vattenflaskan :-) (vad skulle man göra utan dom??!) Mina ben var väll inte riktigt i bästa skicket, men det är väll inte så konstigt när jag köttar på ganska hårt med träning just nu :-) Kul som alltid att lida lite. Nu ska tempo hojjen säljas och göra plats för en RS till 2013 den kommer bli grymt snabb (hoppas piloten blir snabbare han med ;-)) Nu blir det sängen klockan ringer fem i morgon och då blir det promenad till SATS och mer träning :-) Natt natt!!

Lite uppvärmning skadar inte!! :-)

 Ser bra ut!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar