måndag 27 februari 2012

Bussen hemma!!

I dag har jag hämtat bussen som vi ska köra runt i Sverige och kanske någon tripp ner till Europa med?! Har också hunnit med att köra ett pass på Monarken, och haft besök av Jonathan nu på kvällen. Blev en sen middag i dag men ska försöka ta mig upp vid fem rycket i morgonbitti för att lida lite till :-). 

Bilen då ja den är vit och lagom stor, nu ska den bara pimmpas med reklam och lite lampor här och var så man ser var man åker :-) tyckte den var lite mörk inne i kupén så får stoppa in lite dioder vid fötterna och i alla små fack som finns överalt så man ser vad som ligger där. Annars är jag hel nöjd med den känns som att köra personbil fast lite högre bara. (Takräckorna ska ju självklart bort dom med) Ska fundera på något smart system hur vi ska transportera cyklarna i den? det blir att sätta sig ner och rita lite, borde få in en 7-8 stycken iaf. Plus allt annat som man vill släpa med sig så som reservdelar, värktyg osv.
Men som sagt jag får sätta mig ner och tänka och rita lite så kommer jag nog på någon smart lösning till slut.
 Front med krombåge (blir andra ljus i den).

Från Sidan (kommer nog bli lite roligare hjul till sommaren.) 

Snett bakifrån tonade rutor med galler på insidan bra inbrottsskydd,
blir ett godkänt larm installerat snarast också!   

Här ska det väll få plats lite cyklar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar