söndag 26 februari 2012

Vilodag med god mat och mer fisk.

Kände att det kanske var dax att ta en vilodag nu, sagt å gjort har bara slappat och inte haft en tanke på träning i dag. Började dagen med att knalla ner till laxodlingen och bättra på lagret med fisk blev nästan 6 kilo lax att släpa hem, tror jag har så det räcker ett tag nu :-).
Sen blev det att packa och åka hem till mor och far, tog även en sväng ner till väsby centrum och fikade lite med Micke.
Och så fick jag ta en sväng förbi Arlanda och hämta upp syrran som kom hem från Malta.
Blev också en trevlig middag med familjen mycket trevlig och framförallt gott!!

Nu sitter jag i soffan hemma och har gjort veckans matlådor och ska nog hoppa i sängen, i morgon ska jag försöka köra ett pass innan jobbet, och efter jobbet ska jag hämta bussen som ska transportera teamets cyklar runt Sverige i sommar.

Mer om den i morgon!

 God frukost!!

Mer fisk :-)

 Alltid lika tråkigt att åka härifrån :-(

 Micke ser riktigt nöjd ut måste ha varit en mycket god latte, själv körde jag på en dubbel espresso med en liten bit mörk choklad.

 Förrätt: Rökt vildsvin och ål.

 Varmrätt: Oxfilé med örtsmör och sallad.

Efterrätt: Smör och kanel stekta äpplen med vaniljgrädde och färska bär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar