onsdag 15 februari 2012

Onsdag snart helg :-)



I går han jag med en hel del, åkte och fyllde på kylen, tvättade, städade och såklart ett pass på monarken.
Tycker jag sover dåligt på nätterna vaknar flera gånger är torr i halsen och täppt i näsan. Hoppas jag inte börjar bli sjuk :(, alla är ju sjuka får be lite till högre makter och hålla mig borta från folk ;-).

Hörde när jag satt och åt frukost att vaccinet mot svininfluensan kanske var helt bortkastad, varför är jag inte förvånad? Bara ett sätt för läkemedelsföretagen att känna massa pengar och blev folk verkligen friskare eller blev dom sämre? Den debatten lär väll diskuteras en stund.


Dagen frukost bestod av bacon med lite ost och ägg, haloumi, sallad en skål med yoghurt, paranötter, lite bär och en skvätt grädde. Tog ett glass med lite bubbelvatten till det, blir nog en espresso att ta med när jag sticker till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar