söndag 19 februari 2012

Sköna söndag och så en liten video :-)

Var lite seg i dag efter allt dansande i natt, det känns i benen att man använder andra muskler när jag sladdar runt på dansgolvet :-).
Så jag körde mina 4:or nu på kvällen, hade ju familjen på besök var riktigt trevligt (fast pappa inte fick något socker till hans espresso). Det gav jag nämligen bort till Micke i går samt två kassar med andra matvaror som jag inte äter längre. så nu är jag hans officiella sponsor :-).
Har passat på att göra matlådorna för veckan med, så slipper jag tänka på det.

4:orna ja? det funkade riktigt bra i dag (fast benen var lite slitna) provade att sänka kadensen lite och la på lite tyngre istället kändes mycket bättre :-)
Nu är det en ny vecka med nya utmaningar längtar faktiskt lite :-)
Bra pass trots geleben :-)

God middag!
Parisare med Västerbottenost och ägg.
Såklart en god sallad till och lite ramlösa.
En liten video på en vanlig kväll på dansgolvet :-)
Ursäkta den dåliga ljudupptagningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar