fredag 24 februari 2012

Fredags mys med underbara vänner och monarken.

Fredag!!!

Började dagen med en stor frukost (vi skulle ju kasta däck i dag så jag tänkte fylla upp ordentligt). Ägg, bacon, chorizo, yoghurt, bär, grädde osv, mätt blev jag i alla fall :-)

Efter jobbet drog jag en sväng till stan för att byta lite saker och tittade in på Monteriva och köpte ett rengöringskitt till min kaffemaskin, alltid lika roligt att knalla runt i den butiken och titta på all fina vill ha saker dom har där. Nästa kaffepryll blir en sumplåda, min glasslåda får duga så länge :-).
Efter det blev jag så sugen på en kebabbsallad så jag plockade upp en på vägen hem nam nam.

Var också och hämtade två nya skönheter till min samling, ett par komplement/reserver till ENVE hjulen.
Vet inte om valet av ekrar var ett misstag men det går ju alltid att byta i värsta fall valde comp ekrar istället för Revolution ekrarna men jag valde styvheten istället för vikten denna gång.

Så ramlade det in lite folk på kvällskvisten först ut var Micke som jag bjudit över på lite kaffe provning (fick MVG på kaffet) så det blev några koppar.
Sen kom Maria och Peter, en riktigt trevlig fredagskväll tycker jag :-) som jag avslutade med ett hårt pass på monarken (inget fredags mys utan monarken och svidande ben).

Super frukost bra när man ska kasta däck (typ en sådär 400 stycken).

Nya tillskott till familjen :-)

Peter och Micke diskuterar ambassader i Minsk :-)  

Vet inte men jag tyckte denna bild var värd att visa en som pinar sig på en testcykel medans den andra ligger i soffan och äter ostbågar och dricker öl :-) (Du är för GO Peter!! love you!!) 

 Fredags mys!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar