fredag 17 februari 2012

Lite massage räddade dagen!!

Fick sova nästan 9 timmar i natt vilket var grymt skönt, ändå så var jag helt död i benen idag. Så jag bokade en tid hos Solna idrottsmassage och gick ett par timmar tidigare från jobbet. Det var ju ingen spaupplevelse direkt men det gjorde susen. Åkte förbi posten och hämtade ett par fälgar som jag beställde från Kina för ett tag sen, blev riktigt positivt överraskad både av kvalitet och att det bara tog ca 3 veckor att få dom.
Körde lite fredags mys på monarken, svettigt men med tanke på hur jag kände innan jag fick massage så är jag nöjd. Blev en grym middag och nu blir det X-men origins: Wolverine och lite nötter :-).
Dagens Frulle Baccon, ägg, ost och sallad.
Lite turkisk yoghurt, grädde, lite bär och paranötter.
Till det ett glas med bubbelvatten.
 Vad ska man säga lätt att få tid supertrevlig personal och duktiga såklart!
Här kommer jag hänga mycket!!

 Svettigt fredagsmys på TC:n finns det något bättre igentligen??

 Dom här skönheterna kom med ett paket ända från Kina, dom kommer bli ett par riktigt grymma 
Cyklo-Cross hjul till hösten :-)

 Middag bestående av chorizo med 94% kött, färska champinjoner, halloumi och sallad förstås.
sköljdes ner med lite ramlösa.
Jätte gott!!
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar