onsdag 22 februari 2012

Vad hände med vädret?

Det som var så fint i morse, torra vägar och lagom kallt. Men när jag skulle hem från jobbet var det långt ifrån torrt, och jag som lämnade stänkan hemma. Jag var minst sagt blöt när jag kom hem, men men det är som det är. Nu är cykeln ren och fin och kläderna hänger på tork, man får väll hoppas att det slutar regna tills i morgon bitti eller så får jag rota fram regnbyxorna och ta regnjackan, å andra sidan att cykla i dom kläderna blir ganska varmt, och man blir ju nästan lika blöt som om man kör med vanliga kläder skillnaden är att man blir blöt innefrån så vad spelar det egentligen för roll? Kläderna torkar ju innan jag ska hem igen så det blir nog vanliga överdragsbyxor och jackan.

Var hemma hos Klas en sväng på kvällen och provade lite skor riktigt sköna, så sådana får det bli några par av :-) 

Ser ut som jag ska ta en sväng till Norrtälje i helgen och köra lite träningsrace om inget oförutsett händer.
Sedan tänkte jag fortsätta upp till Fogdö (Mina föräldrars landställe) för lite mys i bastun och framför brasan, kan nog bli skönt efter racet.

 Tor och ren När jag kom till jobbet :-)


nte lika torr och definitivt inte ren när jag kom hem :-)

 Sko provning i full gång:-)

 Snygga och sköna Giroskor mumma!!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar