torsdag 27 december 2012

Äntligen tillbaka i sadeln!!


Efter en bra natt med mycket sömn vaknade jag hyffsat pigg iaf. Gick upp och åt lite frukost innan jag tog en promenad ner till affären. När jag kom hem blev det ett nytt avsnitt av FireFly innan jag faktiskt kända att det var dags att cykla lite, nästan alla stack ut på en tur i dag och till en början kändes det inget vidare men efter ett tag började ben och lungor komma i gång lite, och väl in i stigningen för dagen kändes det riktigt bra! Jag skulle ju bara testa hur kroppen egentligen mådde efter 3,5 dar i sängen så jag trampade på uppför utan någon syra i benen men med ett ganska bra tempo ändå J väll uppe på toppen tog jag en stunds vila och väntade in Patrik, Fredrik och Jenni. Stefhan och Tom hade köttat på ordentligt på dom såg jag inte äns J När Patrik kom fram till mig fick jag en verbal örfil och han frågade vad meningen med detta pass egentligen var ”du skulle ju ta det lugnt!!” J hehe ja jag tyckte jag gjorde det J aja kände mig riktigt pigg efteråt och nu på kvällen har jag bara haft en massa överskotts energi! Så medan Jenni och Fredrik fixade middagen svängde jag ihop en satts med bröd (med lite hjälp an Patrik och Fredrik). Idag blev det majsbröd med smak av banan, äpple och kanel J blev riktigt gått faktiskt! Alla samlade runt bordet i dag igen och det blev både Tour de France och ironman, jag smet iväg en stund och glodde på ett avsnitt till av FireFly (kan inte riktigt slita mig från den serien) och har bara ett avsnitt kvar nu. Jag hoppas på att var lika pigg och alert i morgon då blir det en löpartur med Patrik på morgonen och en tur med cykeln på eftermiddagen J Hoppas på lite varmare väder nu bara det är så kalt nerför! Idag hade jag nog kunnat haft en mössa på mig J Men nu på eftermiddagen/kvällen blev det helt klart och vi får hoppas att det blir lika fint hela dagen i morgon med. Här kommer lite bilder från dagens tur!


 Lite moln i dag :(
 Snyggt klädställ :-)



 påklädd redo för nedfärd

 Vilka killar!! :-)

 Och en till :-)
(Jenni orkade inte vänta hon stack i förväg :-))
 Bröden 

 Samling runt bordet!



 Lite bilder från sadeln
Tog en promenad förbi Dino idag med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar