måndag 24 december 2012

Julafton!


Hade en riktigt dålig natt med knappt någon sömn alls, vilket märktes i morse då jag var mer eller mindre död. Gjorde dock ett tappert försök och sprang 13km med Fredrik i distansfart. Men när vi kom hem bestämde jag mig för att vila resten av dagen och det har jag gjort! Det kändes också att det var en tuff runda i går, så det ända jag har gjort i princip är att ligga i sängen och tagit det väldigt lugnt, ringt lite vänner samt mamma och pappa såklart J. Vid 17 rycket tog vi dock en liten promenad ner till affären och köpte lite alternativ julmat J Blev lite kyckling biffar, Pangusfile och rotfrukter i ugn. Det bakades också lite majsbröd och till efterrätt åt vi hemmagjord banan glass. En annorlunda men riktigt god julmiddag! Nu är jag supermätt och kan knappt röra mig! När jag lagt upp detta inlägg blir det sova Zzzz i morgon ska jag jogga lite lätt på förmiddagen och på eftermiddagen blir det upp i bergen och några lite tuffare intervaller med lite lugn cykling före och efter. Måste göra lite reklam för Fredriks blogg han har skrivit ett riktigt kul inlägg med en liten presentation av alla som hitintills finns på plats här nere :-) God Jul alla!!!  

Förblir matlagning i köket!


 God Jul!!

 Tom köpte en mysko kaka :-) var ändå ganska god!

 Efterrätt bananglass med majsbröd och choklad! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar